Prekrasna edukativna TN u srcu Zagorja!
Učenici 4. a i 4. b prisustvovali su terenskoj nastavi U Radoboju, 15. 5. 2025. Posjetili su Muzej „Radboa“, Hižu vinove loze i Centar za prirodu Zagorje.
U Centru za prirodu učenici su ponovili sadržaje i ishode o biljkama i životinjama šuma, travnjaka i voda. Centar je opremljen edukativnim pomagalima u svrhu provođenja interaktivnih aktivnosti i radionica u skladu s GIK-om za četvrti razred. Putem 3D naočala mogli su prošetati zaštićenim područjima KZŽ- Spomenik prirode Gupčeva lipa, Spomenik prirode Hušnjakovo, Park prirode Medvednica, Značajni krajobraz Zelenjak – Risvička i Cesarska gora, Park uz dvorac Stubički Golubovec i dr. Bilo im je to nezaboravno i vrlo zanimljivo iskustvo. Slagali su interaktivne pazzle, memory i igrali kvizove o biljkama i životinjama šuma, travnjaka i voda. U drugom dijelu programa pogledali su edukativni film o zaštiti i očuvanju šuma, a potom putem interaktivnih ormara prepoznavali su biljke i životinje šuma i zaključili o važnosti očuvanja njihovih staništa.
U Muzeju „Radboa“ obišli su rudarsku, arheološku i geološku zbirku te su upoznali biljke i životinje koje su obitavale na tom području u dalekoj prošlosti. Upoznali su se s fosilima biljaka i životinja koji su pronađeni na tom području.
Hiža vinove loze je suvremeni interpretacijski centar u kojem su učenici imati mogućnost kvalitetne prezentacije kulturno – povijesnih i geografskih značajki općine temeljeno na okamini lista vinove loze, što je zapravo i priča vezana uz Muzej Radboa. Hiža vinove loze ima četiri tematske cjeline, počevši od Bacchusa i povijesti vinove loze, vezane uz staru civilizaciju, zatim staru belinu i običaje vezane uz vino, za svetog Martina i Vincekovo. Treća cjelina je “bilikum”, a četvrta su proizvodi od grožđa i vina.
Nakon ovih sadržaja učenici su imali radionicu izrade vlastitog fosila u obliku magnetića za uspomenu.
Prepuni dojmova i zadivljeni prekrasnim krajobrazom završili smo ovaj edukativni posjet Radoboju.
Učiteljica Snježana
Objavljeno 20. svibnja 2025.
