Osnovna škola Oroslavje

100. dan u školi

Već duži niz godina u našoj školi obilježavamo 100. dan u školi. U početku je bio obilježavan u sklopu eTwinning projekta za što su dobivene nacionalne i EU oznake kvalitete. Prelaskom na novu platformu eTwinning projekata te zbog slabe funkcionalnosti platforme, 100. dan u školi obilježili smo kao školski projekt koji smo planirali u Godišnjem školskom kurikulumu. Obilježavanju 100. dana u školi, 8. 2. 2024. godine priključili su se učenici i njihove učiteljice u 1. a, 1. b, 2. a, 3. a, 4 b, 4. PRO i  obje grupe produženog boravka.

 

To je bio poseban dan za prvašiće. Konačno su dočekali prvih 100 dana u školi. „Zar smo zaista već 100 dana u školi?“ pitali su naši prvašići iz  1. A. Bili su uzbuđeni jer je tog dana u školi bilo veselo i zanimljivo. Radili su krune, bedževe i naočale na kojima je pisala ta velika brojka 100. U tih 100 dana u školi svašta su učili, čitati, pisati, računati, a pritom se i igrali i zabavljali. U početku je bilo teško, a sada im je ipak lakše. „Baš nam je bilo dobro u školi!“, zaključili su na kraju 100 dana. (učiteljica Ksenija)

U 3. a dan su započeli okupljanjem u krugu i uvodnom aktivnošću promišljanjem i razgovorom čega bi željeli imati 100, čega ne bi željeli imati 100, što bi kupili za 100 €, što bi učinili sa 100 godina. Već na početku su se dobro nasmijali. Učionica je bila podijeljena na 5 centara. Pisali su 100 riječi na kajkavskom i od tih riječi svoju činkvinu, igrali su 100 zadataka križić-kružić sa množenjem, dijeljenjem zbrajanjem i oduzimanjem do 1 000, rješavali su zadatke iz snalaženja u prostoru i orijentacije, proučavali su orijentaciju pomoću znakova u prirodi i davali savjete „izgubljenima“, izvodili su 100 vježbi uz wordwall kotač i osmišljavali plesnu koreografiju uz himnu 100. dan u školi. Na kraju dana učenici su imali evaluaciju i dobili su diplome. (poveznica na aktivnosti 3. a ) (učiteljica Snježana)

U 4. b 100. dan je planiran i realiziran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne  ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Uživali su u zagonetkama i odgonetkama, jezičnim igrama stvarajući vlastite priče i slušajući priče naših prijatelja. (učiteljica Anica)

U 4.PRO Krušljevo Selo smo obilježili 100. dan u školi na satima Hrvatskog jezika, TZK i na satu dodatne nastave. Na satu Hrvatskog jezika učenici su se trebali dosjetiti 100 različitih zvukova (budući da nam je nastavna jedinica bila Zvuk u filmu). To su odradili uspješno u 100 sekundi.  Na satu TZK smo pokušali napraviti broj 100 od naših tijela, igrali igre u trajanju od 100 sekundi, a na satu dodatne smo osmišljavali priču od 100 riječi.  Bilo je izazovno, ali smo se na kraju dobro zabavili! (učiteljica Viktorija)

Kroz različite zabavne i misaone zadatke te sportske aktivnosti 100-ti dan obilježili su boravkaši. Taj dan kroz sve njihove aktivnosti provlačio se broj 100. (Učiteljica Mihaela M.)

 

Galeriju fotografija sa 100. dana u školi možete pogledati na ovdje

Učiteljica Snježana

Objavljeno, 15. veljače 2024.

Skip to content